Informacja o zasadach odwoływania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej
2011-08-05

Informujemy, iż kandydaci do projektu ma prawo odwoływania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamieszczenia na stronie www.profesjonalnyhandel.vizja.pl listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie i listy rezerwowej. Odwołanie jest pisemnym wystąpieniem o ponowne sprawdzenie zgodności złożonych Dokumentów Rekrutacyjnych z kryteriami określonymi w Regulaminie Komisji Rekrutacyjnej i Regulaminie Projektu.
Odwołania w formie pisemnej należy składać w Biurze Projektu, pok. 219, ul. Pawia 55, 01-030 Warszawa.

Do oceny odwołań powołana zostanie niezależna Komisja Odwoławcza. Komisja Odwoławcza w przeciągu 10 dni roboczych od wpłynięcia odwołania dokonuje ponownej oceny Dokumentów Rekrutacyjnych.

Wróc do aktualności