Zmiany w Regulaminie Projektu „Profesjonalizm dźwignią handlu”
2011-07-21

Zmiany w Regulaminie Projektu „Profesjonalizm dźwignią handlu”

W związku z wytycznymi dotyczącymi zasad realizacji procesu rekrutacji Organizator wprowadza zmiany do Regulaminu Projektu „Profesjonalizm dźwignią handlu”. Zmiany dotyczą § 4 Rekrutacja oraz § 5 Postępowanie kwalifikacyjne. Z dniem 21 lipca 2011 r. nabierają one nowego brzmienia jak poniżej:

§ 4 Rekrutacja


Pkt. 4 - Procedura rekrutacyjna obejmuje następujące etapy:
a)    Przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych, o których mowa w § 3 pkt. 1 i 2 niniejszego Regulaminu,

b)    Weryfikacja kryteriów formalnych (zmieniono zapis),

c)    Możliwość uzupełnienia braków technicznych (dodano zapis),

d)    Weryfikacja kryteriów merytorycznych (zmieniono zapis),

e)    Decyzja o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu Kandydata/tki do udziału w projekcie,

f)    Zamieszczenie listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie na stronie www.profesjonalnyhandel.vizja.pl,

g)    Zamieszczenie listy rezerwowej na stronie www.profesjonalnyhandel.vizja.pl.


Pkt. 6 - Zasady przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych do udziału w projekcie:

a)    Dokumenty rekrutacyjne do projektu składają się z Formularza Rekrutacyjnego oraz czterech załączników (zmieniono zapis),

b)    Formularz  Rekrutacyjny należy wypełnić i przesłać za pośrednictwem strony internetowej projektu www.profesjonalnyhandel.vizja.pl do dnia 15 lipca 2011 r. Potwierdzeniem przyjęcia Formularza przez Biuro Projektu jest automatyczna odpowiedź wysłana na adres e-mail Kandydata/ki w ciągu 24 h,

c)    Wszystkie załączniki (nr  1, 2, 3, 4) należy wypełnić, wydrukować, podpisać, parafować każdą stronę oraz dostarczyć osobiście lub za pomocą poczty tradycyjnej w czasie trwania procesu rekrutacyjnego do Biura Projektu przy ul. Pawiej 55, pok. 219 E w Warszawie w godz. 9.00 – 15.00, do dnia 15 lipca 2011 r. Liczy się data wpływu do Biura Projektu. Dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie. Ich poprawność formalna nie będzie weryfikowana na etapie składania. 

d)    Złożone dokumenty rekrutacyjne nie będą odsyłane,

e)    Odmowa podania danych osobowych oraz brak zgody na ich przetwarzanie są równoznaczne z brakiem możliwości udzielania wsparcia w ramach projektu,

f)    W przypadku braku spełnienia kryteriów technicznych (tj. niekompletności i/lub braku poprawności formalnej dokumentów rekrutacyjnych) na etapie oceny formalnej, Kandydat/tka będzie miał/a możliwość jednorazowego uzupełnienia brakujących Dokumentów Rekrutacyjnych (Formularza Rekrutacyjnego lub Załączników) i/lub wprowadzenia w nich korekty po uprzednim przekazaniu informacji o takiej konieczności przez Organizatora i w wyznaczonym przez niego terminie. Do braków technicznych zaliczamy: brak Formularza Rekrutacyjnego lub brak Załączników, brak podpisu w wyznaczonych miejscach na Załącznikach, brak potwierdzenia za zgodność z oryginałem na kopii dowodu osobistego, nieścisłości w Oświadczeniu o zatrudnieniu, niewypełnione pola w Załącznikach (dodano zapis).


§ 5 Postępowanie kwalifikacyjne

Pkt. 6 (dodano zapis)
Kandydat/tka ma prawo odwoływania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamieszczenia na stronie www.profesjonalnyhandel.vizja.pl listy osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie i listy rezerwowej. Odwołanie jest pisemnym wystąpieniem o ponowne sprawdzenie zgodności złożonych Dokumentów Rekrutacyjnych z kryteriami określonymi w Regulaminie Komisji Rekrutacyjnej i Regulaminie Projektu.  Zasady postępowania w trybie odwoławczym będą uściślone w piśmie informującym o wynikach postępowania rekrutacyjnego. Do oceny odwołań powołana zostanie niezależna Komisja Odwoławcza.

Wróc do aktualności